בנט: "צה"ל מרוצה מהמתווה"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on בנט: "צה"ל מרוצה מהמתווה"

    שר החינוך נפתלי בנט אומר כי המשבר הוא חלול וכי צה"ל מרוצה מהמתווה: "אם מישהו חושב שצה"ל באמת רוצה עשרות אלפי חסידי גור עם נפרדות וכשרויות הוא טועה"

    בנט צילום: ראובן כהן
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט נאם בפתיחת כנס 70+70, כנס חיפה למנהיגות השני, המתקיים בשיתוף פעולה בין עירית חיפה, המכון למנהיגות העתיד בישראל ועמותת בוגרי הפנימיות הצבאיות.

    בנט אמר: "ביומיים האחרונים אפפה את כולנו אווירת בחירות. אתמול בעצם התקיימו בחירות – על כף המאזניים עמדו אינטרסים צרים מול אינטרסים לאומיים. אנחנו עובדים אצל 8 מיליון אזרחי ישראל. המשבר עליו מדברים הוא משבר חלול. האמת היא אולי לא נעימה אבל אגיד כך – יש מתווה ומספר החרדים המתגייסים בשנים האחרונות צומח. אם מישהו חושב שצה"ל באמת רוצה עשרות אלפי חסידי גור עם נפרדות וכשרויות הוא טועה. צה"ל מרוצה מהמתווה הקיים במתינות ובהדרגה. לכן זהו משבר פוליטי וחלול, וראוי שכל העוסקים בנושא יתאחדו סביב החוק הקיים. אולי הוא אינו פופולארי אבל נבחרנו לעשות את הדבר הנכון".

    בהמשך דבריו אמר השר נפתלי בנט: "מדינת ישראל הוקמה וחוגגת 70 שנה בזכות גילויי מנהיגות והקרבה של בניה ובנותיה. אבל אל נטעה – עומדים בפני המדינה עוד אתגרים רבים שיהיו בהם גילויי גבורה של בניה הצעירים".

    "לפני 70 שנה הכל היה ברור – מנהיגות היתה לרוץ קדימה לקו הראשון. היום מנהיגות היא להגדיל ראש. לא להתבכיין. לא להיות פאסיביים אלא לצאת החוצה ולעשות את מה שנדרש".

    "אני גדלתי בשדות ההיי טק אבל לאחר מלחמת לבנון השנייה שמעתי את הקריאה והתייצבתי אל המנהיגות".

    "במערכת החינוך אנו משתדלים להעניק ידע וערכים. אנחנו רוצים בוגרים שישאלו עצמם מה אני יכול לתת למדינה ואיפה אני יכול לפעול כדי לשפר".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תביאו את כל הדברים שבנט אמר